Wij zoeken een Skilled Hardware Specialist

Onze opdrachtgever in omgeving Zwolle, is al vele jaren één van de marktleiders in de Benelux op gebied van server verkoop. Dit realiseren zij door een uniek maatwerk concept voor B2B (business to business) klanten.

Functieomschrijving

Heb jij ervaring als allround ICT hardware specialist en werk jij graag  met servers en workstations?
Heb je ervaring met het samenstellen, configureren, upgraden, en testen van HP of DELL servers of workstations?
Dan is dit de vacature voor jou!

Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van servers voor klanten aan de hand van binnenkomende orders en past hierbij in een team van drie collega’s. Je doet upgrades en test door middel van verschillende processen binnen onze werk ethiek. Hierbij neem je eigen verantwoordelijkheid voor jouw werk. Naast de coördineren van je eigen taken werkt je ook uitvoerend mee om collega’s te helpen in hun werk. Je bent technisch expert op jouw vakgebied, of bent bereid om hierin te groeien.

Wie zoeken wij

Jij voelt je thuis in een uitvoerende rol, waarbij geregeld ad-hoc werkzaamheden die prioriteit vereisen voorkomen. Een flexibele houding & oplossend denkvermogen is hierbij erg belangrijk. Verder staat ontwikkeling en een bijdrage leveren aan interne innovatie hoog in het vaandel. Mede hierdoor hebben collega’s onderling een enthousiaste en informele sfeer.

Functie-eisen

  • Een afgeronde ICT-opleiding op minimaal MBO-niveau, of momenteel bezig met een BBL-opleiding hierin;
  • Je hebt eerder aantoonbaar gewerkt aan het bouwen van systemen, servers, workstations, laptops, 
    en het installeren van software of upgraden van firmware;
  • Aantoonbare ervaring met Microsoft server 2019, Windows 10, en het updaten van firmware;
  • Kennis en/of ervaring van Linux, of iLo/iDrac licenties is zeker een pre;
  • Communicatief vaardig, analytisch ingesteld op je eigen werk;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een stressbestendig type die kan omgaan met de snel veranderende werk prioriteiten en zelf initiatief
    kan tonen en zelfstandig kan werken
  • In staat om nauwkeurig en ordentelijk werk af te leveren;

Arbeidsvoorwaarden

Flexibele werktijden (in overleg);
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
Pensioenvoorziening;
Informele werksfeer;
24 vakantiedagen.

Heb je interesse of vragen over deze vacature of ken je iemand in je netwerk die uitstekend bij deze vacature past?
Neem dan contact op via onderstaande gegevens of stuur dan jouw persoonlijke motivatie en up-to-date CV.

Contact

5 + 14 =

Adres

WE Lead
WTC Almere
P.J. Oudweg 4
1314CH Almere

Telefoon

Algemeen:
 036-5495505

Email

Algemeen:
mail@we-lead.nl
Vragen over vacatures:
jobs@we-lead.nl